Jūs esate čia

Dėmesingas įsisąmoninimas (mindfulness)

Dėmesingas įsisąmoninimas (mindfulness) – tai tikslingas ir nevertintinas dėmesio sutelkimas į emocijų, minčių ir pojūčių vyksmus esamuoju laiku. Tokio kryptingo dėmesio valdymo galima išmokti per mokymo metodus, tokius kaip meditacija.
Kasdieniniame gyvenime dažnai žmones lydi didelis gyvenimo tempas, įvairūs stresai, žmonės įstringa praeities problemose ar ateities rūpesčiuose. Dėmesingas įsisąmoninimas padeda pastebėti savo dabartinius jausmus, mintis, pojūčius ir geriau juos valdyti.
Dėmesingo įsisąmoninimo praktikavimas mažina stresą ir nerimą sergantiems somatinėmis bei psichinėmis ligomis ir sveikiems žmonėms jų kasdieniame gyvenime, tame tarpe ir darbo srityje.

Dėmesingo įsisąmoninimo technikos taikomos:

  • gebėjimui įveikti stresą stiprinti,
  • kūrybingumui lavinti,
  • darbo kokybei gerinti,
  • bendravimo efektyvumui didinti,
  • gyvenimo kokybei gerinti,
  • geriau suvokti save ir savo jausmus,
  • tvarkytis su nuolatiniu diskomfortu,
  • daugiau iš savęs „išspausti“,
  • kuo dažniau jausti pasitenkinimą.

Psichologė Indrė Vaidelienė

www.psichologiniaisprendimai.lt